XIX CERTAMEN ESCOLAR DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat 21 de març es va celebrar a Tortosa la semifinal del Certamen de lectura en Veu alta de Catalunya.

Després de fer un concurs intern a nivell d’escola, els escollits per a representar el nostre Centre, van ser, Darío González Miguel de 4t (com a representant de cicle mitjà) i, Biel Borràs Ramon de 5t (com a representant de cicle superior).

El dia de la semifinal tots dos van fer una bona lectura i van deixar a la nostra escola en una bona posició.

A més, l’alumne de cinquè, Biel Borràs Ramon, va ser el guanyador de la semifinal.

D’aquesta manera, ha passat directament a la final del Certamen de Lectura en veu alta a les Terres de l’Ebre, que tindrà lloc el proper 27 d’abril a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa.

Estem segurs que ho farà molt bé, li desitgem molta sort i que gaudeixi de l’experiència.

Una vegada més, cal destacar que, «llegir ens obre les portes al món».

A continuació teniu un enllaç amb l’acte sencer de la semifinal a Tortosa.