UN HOTEL D’ANIMALS!

En iniciar el tercer trimestre els alumnes de tercer vam encetar un projecte d’animals. Les mestres ens van preguntar, i ho vam poder dibuixar i escriure, quines eren les coses que ens preocupaven o volíem saber dels animals del nostre entorn proper.

Després de fet el buidatge vam arribar a la conclusió que ens preocupava, en general, la desaparició de molts dels animals, ja siga per atropellament, caçadors, contaminació,… així que vam decidir fer un hotel d’animals, una mena de reserva natural, on tenir ben cuidats i protegits els animals. On no els hi faltés de res: alimentació, hàbitat, relació i reproducció.

Vam pensar cadascú un animal, vam fer un mural conjunt, i per grups de treball cooperatiu vam classificar-los. Igualment, vam buscar informació de cada animal per tal de conèixer bé com hauria de ser el nostre hotel.

Vam tornar a fer una classificació final tots tres grups de tercer. Al mateix temps anàvem preparant uns minimons o ambients: terrestre, aquàtic i aeri. Amb material de reciclatge,… ho vam preparar tot, … i….

Finalment, tot va acabar en una magnífica exposició al vestíbul de l’escola. Cadascú de nosaltres es va preparar el guió per tal de fer d’ambaixadors dels nostres propis visitants en la nostra exposició.

Quins nervis!!

I per si no heu pogut visitar-la aquí teniu una petita mostra de com va anar!! Esperem que en gaudiu tant com nosaltres!!