Sortides fi de curs. 4t-5t-6t

Este fi de curs ha estat molt mogut. L’alumnat de 4t, 5t i 6t hem anat de colònies i ens ho hem passat genial.

L’alumnat de 4t. hem anat 3 dies a Horta de Sant Joan on hem pogut realitzar diverses activitats i hem gaudit de diferents espais naturals dels ports. Entre algunes de les activitats realitzades trobem la visita a l’antic convent de Sant Salvador, l’excursió pels ports on hem après moltes estratègies de supervivència, hem practicat escalada i ens hem refrescat al riu Estrets. També hem realitzat una gimcana, on hem pogut conèixer moltes coses de Picasso. A la nit hem ballat molt a la discoteca.

Enllaç fotos 4t

L’alumnat de 5t. hem anat 2 dies a Barcelona i hem visitat moltes de les obres de Gaudí, com el Parc Güell, la Sagrada Família, la Cripta i  la Casa Batlló. De tornada a Alcanar ens hem parat a Riudoms per a visitar la Casa Pairal d’Antoni Gaudí. La veritat és que ens ho hem passat d’allò més bé i hem descobert moltes coses del Modernisme.

Enllaç fotos 5t

L’alumnat de 6t. hem anat a Vallclara. Hem estat 3 dies fent diferents activitats a la natura i dins de la casa de colònies basades en un recorregut per la història. Algunes d’aquestes activitats han estat la visita pel poble, una excursió per la muntanya, una gimcana nocturna, la construcció d’una cabana i la discoteca.

Enllaç fotos 6t