SORTIDA A LES CASES D’ALCANAR. 3r

Divendres, 3 de juny, l’alumnat de 3r va fer una sortida per a conèixer un dels quatre nuclis de població del terme municipal d’Alcanar, el nucli costaner de les Cases, dedicat tradicionalment a la pesca i restauració.

En primer lloc, van visitar el seu nucli urbà, concretament la plaça de Sant Pere, anomenada així en honor al patró dels mariners. També van visitar els seus serveis i equipaments (confraria, oficina de turisme, biblioteca…). Però l’activitat es va centrar en conèixer les instal·lacions del port, la llotja (serveis que ofereix), tipus de captures, diversos arts de pesca, el museu i les professions de mariners i de “remendadores”.

Va estar una experiència excel·lent per a l’alumnat, que va poder veure en primera línia totes les activitats que es duen a terme al port de les Cases i també van aprendre el paper important que té la pesca en l’economia de la població.

S’ho van passar genial!!

L’alumnat de 3r i l’equip docent de l’escola Joan Baptista Serra vol agrair a Raül Ribot la seua dedicació i implicació.

Aquí us deixem algunes imatges de la jornada.