Sortida d’entorn P5

Al llarg del curs, tot l’alumnat des de P5 fins a 6t realitzarem les sortides d’entorn que ens apropen al nostre entorn natural. Els xiquets i xiquetes de P5 vam ser els primers en començar esta activitat, i guiats per Pau, el mestre d’educació física dels grans!, vam anar el passat divendres 5 d’octubre fins al Remei. Vam enfilar la drecera com una filereta de formigues de colors, ben carregadets amb les nostres motxilles. En arribar al Cor de Jesús era moment de descansar i recuperar forces, i ens vam apropar fins el camp de tir per a esmorzar. Des d’allí es pot gaudir d’unes vistes molt boniques d’Alcanar i els seus voltants. Un cop amb l’energia ben recarregada, en un tres i no res ens vam plantar al Remei, on vam poder visitar l’ermita, jugar i escoltar la història que ens va contar l’Òpida, la titella ibera que sabia moltes coses dels habitants de la Moleta…  Dinar, temps lliure per al joc, i la tornada cap al poble (ara una miqueta més cansats) van completar un dia esplèndid molt ben aprofitat.

Hem xalat molt!