Remodelació dels patis de l’escola

A la nostra escola hem engegat, entre famílies, mestres i alumnes, un projecte que ens fa molta il·lusió: la remodelació dels patis. Després d’un gran treball en equip realitzat durant el curs 2017-2018, enguany comença a materialitzar-se. Anem pas a pas, i hem començat amb un parell d’actuacions al pati de P5 i CI. Unes jardineres i una piràmide de colors fetes amb rodes! Material reciclat aprofitat per aconseguir un pati més lúdic i atractiu.

Famílies, alumnes i mestres dediquen unes hores del cap de setmana i, xalant i treballant, que tot va alhora, aconsegueixen resultats com els que podeu vore en el recull de fotos següent…