SORTIDA DE 4t A L’INSTITUT SÒL-DE-RIU

Els alumnes de 4t, després d’haver estudiat el tema de Coneixement del Medi ” Mirem el cel”, el dia 7 de febrer vam visitar l’Institut Sòl-de-Riu en companyia de les nostres tutores i altres mestres de l’escola.

Ens va rebre la directora de l’Institut, Carme Caballer i dues professores del centre, l’Anna Sanz i l’Azucena Serrat.

A continuació, vam anar al saló d’actes i ens van explicar moltes coses sobre l’univers i també van mirar vídeos molt interessants sobre l’espai.

Després amb l’Azucena vam visitar el laboratori de física i química on vam fer un experiment molt xulo, vam inflar un globus amb bicarbonat i vinagre, també vam observar una maqueta dels planetes feta per una alumna de l’institut.

En acabar, vam anar amb l’Anna a la sala de manteniment, i l’alumne Jordi Redón ens va explicar el que feien allí, va ser molt divertit.

Tot seguit vam anar a visitar les classes i vam entrar a una on vam veure que tenien pissarres digitals, els xiquets ens van dir que a totes les classes tenen pissares. Natros també en volem a les nostres classes!

Després vam anar amb la directora a l’hortet que hi ha fora al pati. Allí planten productes ecològics variats: enciams, pataques, cebes, porros… La directora ens va explicar que els alumnes venen els productes que planten i cuiden, també que els xiquets d’educació infantil del nostre col·le van a collir patates quan és el temps.

Ens va agradar molt anar a visitar l’institut perquè algun dia nosaltres també anirem a estudiar allí.

Alumnes de 4t.

feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum de fotos