EL 13 DE MARÇ, ELECCIONS A L’ESCOLA

El dia 13 de març a l’escola Joan Baptista Serra es realitzarà una simulació de com funciona el procés electoral. Els alumnes de 5è estan treballant a medi social i cultural el tema de “com organitzar-se” i quina millor manera que realitzar unes eleccions.

Durant dues setmanes els alumnes han realitzat una sèrie de tasques que conclouran el dia 13 de març. Per poder explicar millor estes activitats i relacionar-ho amb d’altres àrees del currículum, els alumnes han redactat notícies en llengua castellana, sobre el procés realitzat.

A continuació, fent clic a la imatge, podreu accedir a l’enllaç on les podreu llegir: a part de polítics, són uns autèntics periodistes!