EXCURSIÓ A LES CASES D’ALCANAR

La setmana del 8 al 12 d’abril tots els cursos de l’escola Joan Baptista Serra han realitzat alguna excursió durant aquesta Setmana del Patrimoni. El dimecres 10 d’abril va ser el torn de 5è, els quals van anar a les Cases d’Alcanar. Van anar passejant fins a Sòl de Riu on desemboca el riu Sénia. En aquest magnífic entorn i amb un molt bon clima els alumnes van esmorzar. Posteriorment, i ja de tornada cap al poble, vàrem realitzar una parada als búnquers de la Guerra Civil. Allí el monitor ens va fer una explicació de la història dels búnquers.

Més tard vam dinar a la platja, per agafar forces i continuar l’excursió. Un cop havent dinat vàrem recorrer diferents punts del poble de les Cases d’Alcanar, punts històrics i de l’origen dels primers edificis d’esta població, tal i com ens va explicar el monitor.

Per alguns alumnes va ser la seua primera visita a Sòl de Riu o inclús a les Cases, la veritat que va ser interessant conèixer millor una població costera i tan propera.