Projecte Cicle Inicial: l’Univers i els planetes

Durant el mes de juny l’alumnat de Cicle Inicial ha realitzat el projecte interdisciplinari sobre l’Univers i els Planetes. El projecte es va iniciar a partir d’una visita a les instal·lacions del Planetari de Castelló, els quals van plantejar un repte mitjançant una carta que ens va arribar a l’escola. Al llarg del projecte s’ha treballat mitjançant la cerca guiada d’informació, el treball en grups cooperatius i els tallers intercicle. Ha estat un projecte molt significatiu per a l’alumnat, han après moltíssimes coses i han gaudit de manera conjunta amb tots els seus companys i companyes del Cicle.

A continuació, us mostrem un recull de fotografies.