Festa de Fi de Curs i Graduació a l’escola Joan Baptista Serra

L’escola Joan Baptista Serra va viure els dies 21 i 22 de juny unes jornades plenes d’emocions i alegria, amb la celebració de la Festa de Fi de Curs per als estudiants d’I5 i la solemne Graduació de l’alumnat de 6t. L’esdeveniment va marcar el final d’un curs escolar intens i posa punt final a una etapa memorable per als joves estudiants.

Durant la Festa de Fi de Curs, els alumnes d’I5 van compartir moments d’alegria acompanyats dels seus familiars i mestres. Va ser una oportunitat per a l’alumnat d’I5 d’acomiadar-se de la seva etapa com a alumnes més joves de l’escola Joan Baptista Serra i donar la benvinguda als nous reptes que els esperen.

Per la seva banda, els estudiants de 6t van protagonitzar la seva graduació, un moment carregat d’emocions i somriures. Després d’anys d’esforç i dedicació, arriba el moment de tancar un cicle escolar i començar una nova etapa. Amb toga i barret, els graduats van rebre els seus diplomes, el reconeixement a tot el treball realitzat i el record d’aquests anys plens d’aprenentatge i creixement personal.

L’equip docent de l’escola Joan Baptista Serra vol aprofitar aquesta oportunitat per desitjar a tota la comunitat educativa un merescut estiu. És temps de descansar, renovar energies i preparar-se per a nous reptes i oportunitats en el proper curs escolar.