Pla d’Organització de l’Escola per al curs 2020-2021

Davant les circumstàncies provocades arran de la crisi del coronavirus, els centres educatius han hagut d’organitzar-se per tal que el proper curs 2020-2021 puga començar amb la màxima normalitat possible, tot garantint la salut de la comunitat educativa i preveient els diferents escenaris que puguen anar apareixent al llarg del curs.

D’això ens en parlarà a Alcanar Ràdio el director de l’Escola Joan Baptista Serra, Josep Forcadell, el proper dijous 30 de juliol. Ens explicarà quin és el Pla d’Organització per al nostre centre i quin és el full de ruta a seguir el curs vinent. Des de l’escola us volem convidar a què feu arribar els vostres dubtes a este espai radiofònic, per tal de poder oferir-vos tots els aclariments necessaris i apaivagar qualsevol inquietud. Ho podeu fer a través de correu electrònic: alcanarradio@alcanar.cat, per telèfon: 977 732142 i també via whatsapp:  662 324 868.

Us adjuntem el document que recull els aspectes més destacats d’este Pla d’Organització:

QUADRE RESUM_Pla Organització_Consell Escolar