patrimoni1r

Com tots ela anys i com ja és habitual a la nostra escola, els alumnes de primer de primària vam realitzar la sortida de la Setmana del Patrimoni. Els xiquets i xiquetes van poder visitar i conéixer millor:

• L’Ajuntament, concretament el saló de plens on van ser partíceps d’una explicació per part de la Regidora d’Educació, Ma Carmen Navarro, que els va explicar el seu funcionament.
  • La Ràdio, on els diferents nens i nenes van poder fer una petita col·laboració al programa d’Alcanar Ràdio que condueix la Cristina Esteban als matins.
  • La Policia Local, que els van deixar vore els cotxes patrulla entre moltes d’altres coses.
  • La Cisterna, avui en dia plena d’història

Els alumnes de primer van gaudir d’un matí ple d’emocions i sorpreses on van aprendre moltes coses del nostre poble.

Us deixem una petita mostra d’imatges on queden reflectides totes estes visites.