Mostra de Teatre 2018/2019

Des de l’any 1984 el Centre de Recursos Pedagògics del Montsià organitza la Mostra de teatre infantil i juvenil del Montsià sota el patrocini de la Diputació de Tarragona. Enguany s’ha complert la 34ena Mostra. Esta iniciativa pretén potenciar el teatre a les escoles, possibilitar l’intercanvi entre els centres educatius i facilitar la difusió de les actuacions teatrals dels alumnes fora dels seus centres.

Este curs la Mostra ha comptat amb la participació de 13 centres tant de Primària com de Secundària.

Durant tot el curs escolar 2018-2019, una desena d’alumnes de la nostra escola han realitzat l’activitat de teatre emmarcada dintre del Pla Educatiu d’Entorn. Han estat preparant una obra titulada “EL BOLET TINET”. La monitora que ho ha preparat ha sigut Lluïsa Chavalera (membre del grup de Teatre Gresol). Hi han participat alumnes de tots els cursos de Primària. A l’alumnat de la nostra escola ens va tocar anar a representar l’obra el passat dijous 2 de maig. Allí ens vam trobar amb alumnes i mestres de l’Escola Marjal de les Cases d’Alcanar, de l’escola del Muntells, de l’escola de Sant Jaume d’Enveja i de l’Institut “Els Alfacs” de Sant Carles de la Ràpita.

Vam comptar amb “Moniato Show”, que ens va fer alguns “numerets” de màgia i va anar presentant les diferents obres del dia.

També vam comptar amb la presència de la Presidenta del Consell Comarcal Sra. Ma Carmen Navarro, que ens felicitar pel treball fet i va encoratjar a continuar participant d’aquesta activitat comarcal.

Va estar un dia de festa i de compartir l’estona del dinar i l’esbarjo amb l’alumnat dels altres centres.

feu clic a la imatge per accedir a l’àlbum de fotos