Sant Jordi en família 2019 i venda solidària de llibres

Com cada any, l’escola ha proposat l’activitat de Sant Jordi en família, que consisteix a realitzar alguna manualitat a casa, conjuntament grans i menuts, per a aquesta celebració. Aquest any la participació ha tornat a ser un èxit i l’exposició al vestíbul ha sigut un esclat primaveral de flors de tots colors.

Enguany també s’ha organitzat una parada solidària de venda de llibres al porxo de l’escola, els beneficis de la qual seran donats a la “Fundació Josep Carreras” contra la leucèmia.

Una vegada fet el recompte, aquesta venda de llibres solidaris i d’altres productes de la Fundació Josep Carreras ha suposat una recaptació de 1.630€.

Felicitem i agraïm a tots els que han col·laborat i ho han fet possible: alumnes, famílies, professors i altres persones que han fet aportacions. La solidaritat és un valor que ens fa millors persones i ens fa avançar com a societat.

Esperem seguir comptant amb la vostra col·laboració en les properes activitats. Gràcies a totes i a tots!

feu clic a les imatges per accedir als àlbums de fotos