MILLOR LECTURA DE LES TERRES DE L’EBRE

Dijous, 27 d’abril de 2023, s’ha celebrat a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa la fase final de les Terres de l’Ebre del XIX Certamen de

lectura en veu alta, organitzat pel Grup Enciclopèdia i amb el patrocini del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. En este acte

participen tots els qui van quedar primers a les sis semifinals d’arreu del territori de les nostres comarques.

Com ja s’ha informat en una notícia en este web, lo guanyador d’una de les semifinals va ser un alumne de la nostra escola, Biel Borràs Ramon, la qual cosa li va donar dret a participar a la final.

Dos membres de la família, la regidora d’Educació de l’Ajuntament d’Alcanar, la cap d’estudis i el tutor de l’escola han acompanyat lo xiquet a Tortosa.

Ens complau d’anunciar que Biel ha guanyat la final com a millor lector en veu alta de la categoria de cicle superior de Primària a les Terres de l’Ebre. La final ha estat molt disputada i Biel ho ha fet molt bé.

Des de l’escola sentim molt d’orgull i ens servix per a treballar encara més lo foment de la lectura entre el nostre alumnat, que inclou una estructura setmanal de lectura dintre dels 30′ diaris preceptius i l’apadrinament lector, entre altres.

La propera cita per a Biel és la Festa de la Lectura, que tindrà lloc lo 7 de juny al Teatre Nacional de Catalunya.

Si voleu vore la final, ho podreu fer seguint l’enllaç