L’escola celebra la Diada de Sant Jordi

En motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi, la comunitat educativa de la nostra escola hem realitzat diverses activitats al llarg de la setmana:

• Ens han visitat diversos autors i il·lustradors locals (Arantxa Matamoros, Judith Jovani, Vicent Matamoros, Ramon Adell i Jordi Parra), els quals ens han pogut parlar sobre les seves obres i els seus oficis.
  • Hem pogut compartir estones de lectura en família, les quals han vingut a llegir-nos contes durant els 30 minuts de lectura.
  • Hem anat al nou auditori José Antonio Valls a veure una obra de teatre/contacontes.
  • Hem visitat la ruta literària pel poble, on músics i lectors ens han fet gaudir mitjançant diversos contes.
  • L’alumnat d’Infantil ha participat en la Diada de Sant Jordi organitzada per l‘Institut Sòl de Riu.
  • Hem gaudit de la ruta per l’escola dels contes col·laboratius elaborats per l’alumnat d’Educació Infantil.

Ha estat una gran setmana on gràcies a la col·laboració de les famílies, de l’alumnat i dels docents de l’escola hem pogut gaudir de moltes activitats!

Us deixem un recull de fotografies. Que passeu una feliç Diada de Sant Jordi!!