Jornada anual online Terres de l’Ebre. Generem connexions360 per l’equitat.

El proper dissabte 17 d’octubre tindrà lloc la jornada anual online Terres de l’Ebre. L’objectiu d’aquestes jornades és apropar bones pràctiques i difondre metodologies que permetin generar més connexions al territori en benefici de l’equitat. La nostra escola estarà molt ben representada amb la participació de dos de les nostres mestres, Cristina Pla i Eva Sancho que presentaran una experiència de dansa i esbarjo. Segur que serà una jornada molt interessant, aquí us deixem l’enllaç:

Generem connexions 360 per l’equitat educativa a les Terres de l’Ebre. Participa-hi!

1. EvaSF

Val a dir que des de l’ENTORN de l’ESCOLA es podrà gaudir de la col·laboració de Núria Balada, participant també a l’experiència que es compartirà per la seva vinculació des del municipi.

Tanmateix, des de la Xarxa territorial TTEE es convida a participar a les persones, no només de les institucions escolars, sinó també a altres de l’entorn, ja sigue des d’entitats i ajuntaments com particulars. Tot plegat, per poder conèixer vies d’actuació i possibilitats de l’educació 360 al territori, establint connexions a favor d’una educació equitativament de qualitat.