Reconeixement a la nostra escola en el Concurs Bíblic de Catalunya

El nostre centre participa, des de ja fa uns quants anys, en el Concurs Bíblic que organitza la Federació de Cristians de Catalunya. Enguany hem tingut un reconeixement molt especial, perquè se’ns ha atorgat el Premi al millor Centre Escolar participant del Bisbat de Tortosa. El nostre treball ha consistit a presentar un àlbum personal de dibuixos bíblics i respostes a preguntes relacionades amb el tema “Si vols trobar-te amb Jesucrist, avui tens una oportunitat”.

Tots els xiquets i xiquetes, des de P5 fins a 6t, hi hem posat moltes ganes i n’estem molt orgullosos!