EXPERIÈNCIA HÍBRIDA-CONFINAMENT A 2nB i 5tC

Aquest és un curs especial i totes les escoles ens estem adaptant a una nova manera de fer. Durant el curs anirem tenint molts moments de confinament i és per això, que el projecte de la nostra escola té com un dels seus objectius l’experiència híbrida amb la que volem aconseguir que tot l’alumnat que no pugui assistir presencialment a l’escola, pugui continuar connectat des de casa i pugui seguir tot allò que fem. De la mateixa manera, si algun dels nostres mestres es troba en aquesta circumstància, també podrà continuar la seua tasca amb el seu alumnat. Durant aquesta setmana hem començat ja amb aquesta experiència i ens ha resultat molt interessant. Aquí en teniu dos exemples:

L’alumnat de la classe de 2n B hem estat treballant la resolució de problemes a l’àmbit Matemàtic, tot i tenir un alumne confinat hem pogut treballar amb ell també els problemes mitjançant el Classroom i el Meet per a fer videotrucades. L’alumne confinat ens ha pogut plantejar a tota la classe un problema per a resoldre i hem pogut interaccionar amb ell de manera instantània. Ha estat genial!

Per altra banda, un dels mestres també ha estat en la mateixa situació. Fran, el mestre de 5t C ha estat aquesta setmana realitzant la seua tasca des de casa. Durant aquestes sessions, a l’aula hi havia un mestre de reforç encarregat de controlar que el grup seguís la classe amb normalitat.