Gran recapte d’aliments 2019

El Gran Recapte és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn puguen rebre ajuda alimentària. Al mateix temps, amb esta campanya, es visibilitza i es dona a conèixer la situació que està passant tot un col·lectiu de persones, situació que ha empitjorat arran de la crisi econòmica.

L’ Escola Joan Baptista Serra ha col·laborat amb l’AMPA, que s’ha afegit a esta iniciativa, i és per això que el passat dimecres 27 de novembre, xiquets i xiquetes de les famílies que van voler participar-hi, van dur a l’escola diferents tipus d’aliments bàsics: arròs, pasta, oli, conserves, llet….  Gràcies a tots per la vostra col·laboració!