Coneixem Cervantes a través de la pintura

El dijous passat ens van fer un obsequi molt especial a l’escola. Dos veïns del Carrer Cervantes van vindre i ens van regalar dos quadres que fan referència a la vida de l’escriptor Miguel de Cervantes. Estos quadres van servir per engalanar el carrer que porta el seu nom a la nostra població, durant les Festes Quinquennals, i l’artista que els va pintar ens va explicar un poc sobre la vida d’este famós escriptor i sobre la seua obra mestra: “Don Quijote de la Mancha”. Per a alguns de nosaltres, alumnes de 5t i 6t de primària, va ser un descobriment perquè no coneixíem esta obra tan famosa i al seu autor. Per això ens va agradar molt la xerrada que ens van fer, i al final alguns de nosaltres fins i tot li vam demanar un autògraf.