Fem panellets

Durant les darreres setmanes, els alumnes de primer ens hem estat preparant per a fer panellets. Primer vam pensar com els voldríem i vam decidir fer-los de xocolata ja que és el nostre projecte durant aquest curs. Després vam buscar la recepta, vam fer la llista de la compra i vam anar a comprar els ingredients que necessitàvem.  Ens vam adonar que amb el tiquet de la compra podem saber moltes coses i vam aprendre a pagar i a comprovar el canvi que ens donaven.

El dia de la castanyada, pel matí, vam elaborar els panellets i vam escriure la recepta.  Ens van sortir boníssims!!

Per la tarda, tot i la pluja, vam celebrar la castanyada menjant castanyes i coc  a la classe. Uns dies més tard, finalment vam poder ballar la nostra dansa davant dels companys al gimnàs de l’escola.

veure galeria de fotos