Els contes gegants d’Educació Infantil

Amb motiu dels Jocs Florals celebrats a l’escola per la diada de Sant Jordi, els alumnes d’Educació Infantil hem creat uns contes especials, els nostres contes gegants! Xiquets i xiquetes de P5 ens hem inventat les històries i hem estat els escriptors, els de P4 hem fet els dibuixos, som els il·lustradors! I els de P3 hem fet de decoradors enllestint els ambients de les diferents pàgines dels contes. En l’acte celebrat al pati el dia de Sant Jordi hem llegit per a tot el públic (alumnes, mestres i famílies) estos contes tan originals.

També hem gravat la narració dels contes per a poder-los compartir amb tots vosaltres i que en pugueu gaudir sempre que vulgueu. Esperem que us agraden!