Els 3 objectes

Durant aquest curs els alumnes de 2n hem estat fent l’activitat “Els 3 objectes” a l’hora de tutoria. L’activitat consisteix a què cada alumne ha de portar 3 objectes significatius per a ell i després els ha de presentar als seus companys, explicant-los per què són importants. Amb aquesta activitat es potencia la cohesió de grup, el respecte, la tolerància, i també l’empatia vers els companys. Al mateix temps hem fet un important treball d’expressió oral.

El resultat ha estat molt positiu ja que els alumnes s’han mostrat molt motivats des del principi. Els ha agradat molt poder explicar els objectes escollits i escoltar l’explicació dels altres, fins i tot s’han quedat amb ganes de conèixer més coses sobre els seus companys.