Coneixem el nostre poble

Els passats dies 16, 19 i 20 de març els alumnes de tercer vam fer una visita guiada pel nostre poble. La historiadora Helena Fibla ens va acompanyar i explicar moooltes coses. Nosaltres vam escoltar amb atenció i vam anar realitzant diferents activitats:

• Vam mesurar els carrers del casc antic i els de la zona de l’eixample i vam veure les diferències entre uns carrers més estrets, curts i empinats i els altres més amples, llargs i plans. També ens vam fixar en els tipus d’edificis de les dues parts del poble.
  • Ens vam situar en el plànol d’ Alcanar i vam buscar-hi diferents equipaments i carrers. Vam marcar-hi el recorregut fet.
  • A la parada d’ autobusos vam mirar els horaris, per si algun dia volem anar a Amposta al cinema.
  • Vam passar per la plaça del mercat i vam fer cap a l’Ajuntament, parlant dels diferents equipaments municipals.
  • La visita a la Cisterna i a la Casa O’Connor va ser molt interessant. Vam aprendre coses dels íbers i del jaciment de Sant Jaume.
  • I el més emocionant de tot va ser… pujar a la Torre del Carrer Nou, estava molt alta!

Podeu vore fotos de la sortida fent clic damunt la imatge