Com treballem la poesia a 4t

Vam començar llegint  llibres de poesia que vam anar a buscar a la biblioteca, i al cap d’alguns dies vam fer un petit treball d’investigació de la poeta Joana Raspall. Un dia ens vam venir a fer un taller de poesia Ramon Adell, poeta d’Alcanar, i Vicent Matamoros . Ens van explicar moltes coses sobre la poesia i vam aprendre a crear poesia a partir de coses que són importants per a nosaltres. Vam descobrir que un poema té estrofes, versos i paraules que rimen i tenen sentit. Vam aprendre a recitar poemes amb veu alta davant dels nostres companys, companyes i de l’altra gent. Cadascú va escollir una poesia i la vam anar a recitar a Alcanar Radio per celebrar el dia de la poesia. En els següents enllaços podeu vore algunes fotos i vídeos d’este treball tan interessant!

Volem agrair a Cristina Esteban i Míriam  Gavaldà el haver-nos deixat transmetre totes les nostres poesies al nostre poble, i a Ramon Adell i Vicent Matamoros la seua dedicació i el seu treball amb nosaltres.

VISCA LA POESIA !!!!!

Alumnes de 4t