Carnestoltes a l’Escola

La setmana del 21 al 24 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’escola. Cada curs es tria una temàtica diferent, i la festa de Carnaval gira entorn aquest eix. Aquest curs vam escollir un carnaval de cinema.

Ens encanta el Carnaval: disfresses, màscares, pintura… Uns dies plens de disbauxa on ens ho vam passar d’allò més bé!

Al llarg de la setmana tots els infants, mestres i personal de l’escola ens vam guarnir segons les ordres que ens havia deixat el Rei Carnestoltes: dimarts pijama, dimecres complement al coll, dijous un pentinat elegant i divendres a la tarda ben mudats per anar a la gala dels Oscars.

El divendres al matí, l’alumnat i el professorat de l’escola ens vam vestir amb la disfressa que vam elaborar a l’aula relacionada amb la temàtica escollida. Tots i totes anàvem disfressats i vam sortir en una rua encapçalada per la reïna Carnestoltes. Portàvem música i molta ballaruca pels carrers del poble.

A la tarda, un mag molt enrotllat va vindre al centre i vam gaudir del seu espectacle. Tots els xiquets i xiquetes des d’I3 fins a 6t es van fer un tip de riure! També van poder gaudir d’una xocolatada per a berenar a càrrec de l’AMPA. A continuació, us deixem un tastet de fotografies per a què ho pugueu veure.