8 de març el Dia de la Dona! Reivindiquem!

El passat 8 de Març, vam celebrar a l’escola  el Dia Internacional de les Dones.Vam enllaçar-ho també amb el Dia internacional de l’eliminació de la violència contra la dona  i a amb el Dia internacional de la dona i la Nena en la ciència.

Tot l’alumnat de l’escola va confeccionar-se una polsera amb llaç lila on va escriure “Podem ser”.Ens va servir per reflexionar i prendre consciència de que totes les persones podem ser allò que vulguem. A més , a les aules s’ha treballat la presència de les dones en diferents professions.

Al vestíbul  de l’escola  hi havia a disposició de l’alumnat una exposició amb llibres i contes sobre aquest tema