20 anys

Lo dia 1 de juliol de l’any 2000, Miren Edurne Arregui, Pepita Ferré i jo vam començar l’aventura de transformació de la nostra escola amb un projecte agosarat i amb moltes ganes de treballar.

Han passat 20 anys i arriba el moment de canviar de direcció per a seguir creixent. Pel camí, a més de xiquets, pares i mestres, s’han anat succeint diferents equips directius. Mercè Sancho, Mari Carmen Martínez, Trini Fibla, Lluïsa Vilar, Àngels Reverter, Sabrina Ramon, Eva Queralt, Cristina Pla i Sefa Ulldemolins han anat liderant i donant cos al que és ara l’Escola Joan Baptista Serra, una escola oberta, moderna, compromesa i de qualitat.

Una escola pública de qualitat és el que m’ha mogut com a horitzó en la meua tasca de director. Avui acabo esta tasca i aspiro a seguir estant al servei dels xiquets i xiquetes d’este poble, però ara sense responsabilitats de direcció i dedicant-me a traure de l’alumnat lo millor d’ells mateixos i ajudar-los a ser competents per a la vida.

Moltes gràcies a tota la comunitat educativa.

(foto de Miriam Rebeca Ivan, de 4t A)

Joan Matamoros Guimerà

1. Eva Sancho

Moltes gràcies per ser-hi als bons moments i ,especialment, als difícils.

SALUT per seguir endavant: l’educació és i serà com mai al llarg i l’ample de la vida, dins i fora de l’escola. Fins la propera!