concert

Un escenari amb ànima

El dimarts 19 de desembre va tenir lloc el ja tradicional concert de Nadal. Tot estava a punt per rebre famílies i cantaires, però el nostre escenari modest, va encetar el dia amb un vestit de festa. El nostre agraïment a les famílies que, tal com si fossin follets màgics de la nit, van dedicar

Un escenari amb ànima Llegeix més »

Concert de Nadal 2017

Recordeu que el dimarts 19 de desembre i en diferents torns, cantaran els nens i nenes de l’escola. Recordeu-vos de portar la vostra entrada, només hi ha dues per a cada infant degut a les limitacions d’aforament del gimnàs. L’equip de l’escola us desitja molt bones festes.

Concert de Nadal 2017 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut