Nom de l'autor: Escola Ignasi Iglesias

Let’s Cook in English!

Bon dia! Aquí us presentem un nou repte des de l’àrea d’Anglès! Aquest és una recepta de cuina. Us deixarem un link on podreu veure com es fa aquesta recepta de cuina. Es tracta de fer un MUGCAKE, aquest pastís és molt senzill perquè no es necessita el forn ni els fogons. Aquí teniu la […]

Let’s Cook in English! Llegeix més »

EDUDANSA

Com ja imagineu, aquest curs s’ ha hagut d’ anul·lar l’ EDUDANSA ja que el confinament s’ ha allargat moltíssim! Us deixo el video de la dansa GOPHER MAMBO interpretada per la soprano Yma Sumac. Proveu de fer  el ball a casa! el podeu adaptar una mica (nosaltres a classe tampoc el fèiem exactament igual

EDUDANSA Llegeix més »

Queen – I want it all

Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 4t, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Queen i es diu I Want it All. Enllaç: Queen – I want it all Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem

Queen – I want it all Llegeix més »

Spice Girls – Wannabe!

Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 5è, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Spice Girls i es diu Wannabe.  Enllaç: Spice Girls – Wannabe Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem si es pot posar

Spice Girls – Wannabe! Llegeix més »

MÚSIQUES DEL CONFINAMENT

Durant aquest confinament m’ han arribat tantes creacions musicals fantàstiques que voldria anar compartint-les amb tots vosaltres… Tafanegeu  i deixeu a comentaris: 1.Quina o quines us han agradat més? perquè? 2.Com t’ha acompanyat la música durant aquest confinament? STAY HOMAS – CONFINATION SONGS

MÚSIQUES DEL CONFINAMENT Llegeix més »

A CASA AMB MÚSICA!

Hola nenes, nens i famílies de l’ Ignasi! Deixeu-me que us digui, primer de tot, que us trobo molt i molt a faltar! Espero que estigueu tots i totes bé. No sabeu les ganes que tinc de tornar a l’escola i poder fer música plegats! Ara per ara, però, ens haurem de conformar amb aquesta

A CASA AMB MÚSICA! Llegeix més »

Backstreet Boys – Everybody

Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 6è, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Backstreet Boys i es diu Everybody.  Enllaç: Backstreet Boys – Everybody Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem si es pot

Backstreet Boys – Everybody Llegeix més »

Wash your hands challenge

Bon dia a tothom!!! Els mestres d’anglès de l’Escola Ignasi Iglesias, us volem proposar un repte molt divertit! Escolliu una cançó en anglès, la que més us agradi, i graveu-vos cantant aquesta cançó mentre us renteu les mans. Aquest vídeo que sigui d’uns 20-30 segons màxim. Jo he escollit dos cançons, una pels alumnes d’Infantil

Wash your hands challenge Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut