5è HARMÒNICA
Els nens i nenes de 5è avui hem fet un taller de música a l’aula. L’ instrument que ens han presentat ha estat l’`harmònica. Per veure fotos i videos cliqueu la foto.
Els nens i nenes de 5è avui hem fet un taller de música a l’aula. L’ instrument que ens han presentat ha estat l’`harmònica. Per veure fotos i videos cliqueu la foto.