1r. Les crispetes gaudim del rugby
El passat divendres 10 de Maig, els i les alumnes de 1r (juntament amb els companys i companyes de 3r) vam anar a l’Estadi Municipal de Cornellà per gaudir d’una jornada de rugby. Allà, els monitors ens van ensenyar què és el rugby, com es juga i quina pilota i estratègies s’utilitzen per guanyar sense […]
1r. Les crispetes gaudim del rugby Llegeix més »









