Nom de l'autor: Escola Ignasi Iglesias

Iniciem els racons de lecto-escriptura

La setmana passada vam iniciar els racons de lecto-escriptura. Amb ells treballem les grafies, els sons de les lletres, les síl·labes i l’escriptura espontània de paraules. Per fer-ho, dividim els grups-classe per poder treballar en petit grup de forma cooperativa i autònoma on conjuntament ens ajudem avançar en aquesta àrea. Cliqueu aquí per veure les

Iniciem els racons de lecto-escriptura Llegeix més »

Apadrinament lector (1r i 5è)

Llegir ens fa més grans! El divendres vam començar l’apadrinament lector entre els alumnes de 1r i els de 5è. Els padrins i els fillols es van conèixer i van compartir una estona junts on es van explicar els gustos lectors. A través de l’apadrinament, volem despertar el gust per la lectura dels més petits

Apadrinament lector (1r i 5è) Llegeix més »

Preparem les disfresses

Ja fa dies que l’ambient a les aules de les crispetes ha canviat. Comença a olorar a disbauxa i gresca perquè…. Ja està aquí el carnaval! Des de fa un parell de setmanes  estem realitzant les nostres disfresses seguint el projecte escollit per els nens i nenes de 1r: les crispetes. És per això que,si

Preparem les disfresses Llegeix més »

Descobrim les lupes…

Avui a la classe hem fet conversa sobre les estacions de l’any i ens hem adonat que just avui començàvem la tardor. Tot i que sabem moltes coses encara n’hem conegut d’altres… Per veure les imatges feu click al següent enllaç https://photos.app.goo.gl/XDmCAvvgC8YXSyzY8

Descobrim les lupes… Llegeix més »

El follet Oriol

Les nostres i els nostres padrins de cicle superior han vingut a l’aula a fent-se un regal molt especial! Ens han interpretat un dels contes de la col·lecció del Follet Oriol!!! Ens ha fet molta il·lusió perquè coneixem al protagonistes i a més a més els nostres companys ho han fet genial! enllaç

El follet Oriol Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut