Tardes en Família

CURS 2023-2024

ESTEM TREBALLANT EN LA PLANIFICACIÓ DE LES TARDES EN FAMÍLIA  D’AQUEST CURS.

CURS 2022-2023

Violència verbal, violència física, conflictes interpersonals … de què parlem exactament? Què fem per prevenir? Això no són les bromes pesades de tota la vida? Què hi fem des de l’escola? I des de la família? Quin paper hi té la societat?
En la trobada de “Tardes en Família” d’aquest trimestre parlarem d’un tema tan real, actual i complex com l’assetjament escolar amb la col·laboració de l’Helena Tolosa, mestra, logopeda, psicopedagoga i assessora familiar i de  l’equip impulsor de convivència de l’escola Guillem. Cliqueu la imatge per consultar tot el contingut de la sessió

Voleu conèixer com aprenem les persones a llegir i a escriure? Quines habilitats són necessàries per ser uns bons lectors i escriptors? Quines metodologies i tipologies d’activitats apliquem per millorar l’aprenentatge?… En la trobada de “Tardes en Família” d’aquest trimestre donem resposta a aquestes qüestions i a moltes d’altres relacionades amb aquest procés d’aprenentatge tan apassionant, com és la lectoescriptura.

Cliqueu la imatge per consultar tot el contingut de la sessió

TARDES EN FAMÍLIA

Què són les Tardes en Família? Les Tardes en Família són sessions de debat/reflexió sobre temes d’interès educatiu organitzades per la comissió mixta AFA-Escola.

Qui hi pot participar? Hi poden participar totes les famílies del centre.

Quan i on es fan? S’organitza una trobada per trimestre i, sempre que la situació epidemiològica ho permeti, es fa en un espai escolar.

Qui proposa els temes? Els temes els pot proposar qualsevol membre de la comunitat educativa: famílies, docents,…

I si vull proposar un tema, com ho he de fer? Has de comunicar la proposta a un membre de la comissió Família-Escola de l’AFA o directament contactant amb l’escola.