Teatre musical “El nostre Nadal” .

Gràcies a tothom per fer-ho possible!

ELS AMBIENTS A CICLE INICIAL

Aquest curs els alumnes i les alumnes de cicle inicial hem iniciat el treball per ambients durant una sessió setmanal, fomentant així l’autonomia i les potencialitats de cada infant.
A l’ambient d’Art els i les alumnes poden gaudir explorant diversitat de tècniques artístiques i al mateix… Llegeix més»

Cantata 2019 amb la Marató de TV3!

EL NOSTRE NADAL una representació divertida i distesa de les festes nadalenques amb la participació dels alumnes de l’escola.
No t’ho pots perdre!
Organitzat per: Escola Guillem de Montgrí, Aj.Torroella de Montgrí i l’Auditori Espai Ter
Tots els beneficis aniran destinats a la Marató de Tv3.

1r – Projecte “FEM D’ESCULTORS”

Els alumnes de 1r de CI hem acabat el projecte “FEM D’ESCULTORS”. Us convidem a tots a anar a veure l’exposició de les nostres escultures que seran al Museu de la Mediterrània del 6 al 16 de juny.
Esperem que us agradin!

ROBÒTICA 1r- Els Bee-Bots

Durant el segon trimestre els alumnes de primer hem treballat la robòtica mitjançant els bee-bots, unes abelles que ens han fet rumiar molt!
També ho hem treballat a través d’un simulador online usant els chromebooks. Aquí us deixem l’enllaç i us animem a jugar-hi.
Bee-Bot Emulator: https://www.bee-bot.us/emu/beebot.html
A… Llegeix més»

PROJECTE ELS MINIMONS 1r

Durant el primer trimestre els alumnes de 1r hem portat a terme el projecte “Els Minimons”. Hem après molt sobre els hàbitats i ens ho hem passat d’allò més bé treballant cooperativament!
Aquí us deixem uns vídeos que hem elaborat per explicar la nostra experiència.
Els Llops… Llegeix més»