Eleccions Consell Escolar 2023

Les candidates del sector famílies: Ariana Seglar Llavona, Natàlia Brugat Riera, Sandra Prat Martínez.

Les candidates del sector docent: Anna Bagué Jordà, Montse Ruíz Farró, Tatiana Puiggrós Bergadà.

El Departament d’Educació ha convocat eleccions per tal de renovar els representants als Consells Escolars dels Centres Docents públics de Catalunya. El procés electoral s’efectuarà per renovar la meitat dels membres de cadascun del sectors que formen els consells escolars.

Del total dels membres del Consell, cal renovar 3 representants dels docents, 3 representant de les famílies i el representant de l’AFA.

Sector famílies. Qui pot votar ? Tots els pares, mares,  tutors/es legals de l’alumnat matriculat al centre en el moment de la convocatòria de les eleccions.

CALENDARI ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2023

• 2 de novembre: publicació de les llistes del cens provisional.
  • Del 2 al 8 de novembre: reclamacions a inscripcions als censos electorals. Escrit adreçat a la directora.
  • Abans del 10 de novembre: presentació  de la SOL·LICITUD per ser candidat/a
  • 11 de novembre: proclamació de candidatures al taulell d’anuncis del centre.
  • 13 de novembre: resolucions a les reclamacions sobre inscripcions als censos electorals.
  • 13 novembre: presentació de la SOL·LICITUD per actuar com a supervisor/a adreçada al president/a de les meses electorals respectives.
  • 31 d’octubre: sorteig per designar els membres de les meses electorals de cada sector.
  • 10 novembre: constitució de les meses electorals.
  • 23 novembre: jornada electoral.
  • 24 novembre: proclamació de resultats.
  • 12 desembre: constitució nou Consell Escolar