Aprenentatge per ambients

Els ambients són diferents espais d’aprenentatge on els infants hi participen d’una manera activa, creativa i lliure. En els ambients, els nens i nenes d’infantil, desenvolupen les diferents competències, habilitats, capacitats pròpies de cada edat essent el protagonista i constructor del seu propi aprenentatge oferint un ventall de propostes d’aprenentatge amb diferents materials potenciant una diversitat de respostes i d’accions per part de l’alumnat.

Les mestres acompanyem a cada infant perquè actuï, observi, imagini, s’emocioni, inventi, experimenti, construeixi, comparteixi, relacioni… i interactuï amb la resta de companys i companyes, donant resposta als diferents interessos i necessitats i respectant els diferents ritmes d’aprenentatge.

A l’escola organitzem ambients  dins del mateix nivell i multinivell, aprenent plegats els infants de 3, 4 i 5 anys.

Els ambients del Guillem són els següents:

• IOGA
  • PSICO