Les famílies ambaixadores

Una comunicació de qualitat és un element imprescindible perquè tots els membres de la Comunitat Educativa pogueu conèixer i participar del Projecte de Centre. Ens encantaria que cada una de les nostres famílies poguéssiu disposar de tota la informació súper actualitzada del dia a dia de l’escola, tot i que sabem que és molt complicat perquè som una comunitat que integra moltes persones i de vegades costa arribar a tothom. Amb aquesta finalitat, el curs 2020-2021 vam crear les Famílies Ambaixadores, per contribuir a dinamitzar les relacions i comunicacions entre famílies i escola.

A cada nivell hi ha una o més Famílies Ambaixadores que representen a la resta de famílies d’aquell nivell.

M’agradaria ser Família Ambaixadora del nivell del meu fill/a, com ho he de fer?  Pots sol·licitar ser Família Ambaixadora contactant amb la l’escola.

Famílies Ambaixadores curs 2023-2024:

EI3: Olga Flores, Mònica Martínez, Cristina Serramitjà

EI4: Sandra Prat, Montse Teixidor, Gemma Iglesias