Aliances amb l’entorn

L’organització del Guillem parteix de l’existència d’entorns d’aprenentatge afavoridors d’aprenentatge autèntic per a tot l’alumnat. Aquests entorns es donen en el context escolar, però també, sovint en entorns exteriors al centre.  Des de l’escola  treballem per establir aliances i treball en xarxa, a partir de la col·laboració en projectes d’àmbit comunitari, local i de vinculació amb l’entorn. Pensem que les aliances són importants perquè permeten que la realitat entri a l’escola amb tota la seva expertesa i professionalitat.

Les aliances poden ser continuades per un temps llarg o puntuals per treballar un tipus d’aprenentatge concret. A l’escola hem fet aliances amb La Fundació Mascort,  l’Auditori Teatre Espai Ter, Panini, Museu de la Mediterrània, Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i baix Ter, banc de sang i teixits…