PROGRAMA D’INNOVACIÓ EDUCATIVA: AraArt

Enguany iniciem la 2a fase del Programa d’Innovació Educativa AraArt. La finalitat del programa és la de repensar  el propòsit de l’art com a element educatiu a l’escola  i de continuar reconstruint el projecte artístic del Guillem.

El programa pretén:

• Potenciar les arts per millorar les capacitats i les competències bàsiques de l’alumnat i contribuir a estructurar el seu pensament.
  • Generar situacions d’aprenentatge vinculades a les arts que afavoreixin l’aprenentatge de l’alumnat, tot atenent la diversitat i fomentant la inclusió.
  • Promoure l’obertura i les aliances dels centres educatius amb les entitats artístiques i l’entorn.
  • Contribuir a la formació dels docents a través del treball en xarxa amb els agents artístics.

Els aprenentatges que construim amb AraArt contribueixen a avançar en el nostre camí cap a la Transformació Educativa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *