OBSERVEM OCELLS DES DEL PATI DE L’ESCOLA

Aquest curs els nens i nenes de tercer hem estat observant i identificant els ocells des de el pati de l’escola.Aquest interès pels ocells ens ha portat a conèixer l’il·lustrador de natura i dissenyador gràfic Àlex Mascarell.
L’Àlex, molt amablement, ens ha dibuixat una làmina amb els ocells més comuns que podem observar des del pati o des de l’entorn de la nostra l’escola. Cada dia som més conscients dels ocells que tenim al nostre voltant i que molt sovint ens passen desapercebuts.
Al Guillem ens hem proposat el repte d’identificar-los, però també de proporcionar-los menjadores i caixes nius per fomentar-ne la seva observació.
Des de casa, al camp, o pels carrers de la Vila també podeu divertir-vos i gaudir de la seva presència. Us deixem la làmina en format descarregable perquè en pugueu fer un registre.
Gaudim de la natura! Gaudim aprenent!

A l’apartat d’InfoFamílies us podreu descarregar el document. -> Enllaç <-