L’escola Guillem de Montgrí i l’Espai Ter promouen un innovador projecte que lliga educació i teatre.

‘Connectats pel teatre’ aproparà els alumnes de 5è al món del teatre, en tots els seus aspectes.

Aquest matí s’ha donat el tret de sortida, mitjançant una trobada virtual, a l’innovador projecte educatiu i cultural «Connectats pel teatre», que promouen l’Auditori Teatre Espai Ter i l’escola Guillem de Montgrí, en aliança. Es tracta d’una experència inèdita a Catalunya, que té com a objectiu apropar els alumnes de 5è de primària a tots els secrets del món de teatre i ensenyar-los, en primera persona, com funciona, des de dins, un equipament com l’Espai Ter.

L’activitat es desenvoluparà durant tot el curs i els nois i noies apredran com el teatre els pot ajudar en el seu desenvolupament personal i s’endinsaran en tots els àmbits que l’envolten: producció, escenografia, il·luminació, so, programació, comunicació, gestió de públics, etc. Amb tota aquesta informació, ells mateixos organitzaran unes activitats teatralitzades, obertes al públic, on exposaran els aprenentatges fets al llarg del curs.

-> ENLLAÇ A LA NOTÍCIA