Coreografies 6è

Aquí us deixem les coreografies que els alumnes de 6è han creat dins la Unitat Didàctica “Si saps caminar saps ballar”.

És un treball molt engrescador que els alumnes encaixen amb molt d’entusiasme. Les cançons són donades pels tutors de música i educació física i els alumnes les han de treballar i decidir: passos, formacions, vestuari, etc. Al final es fa una actuació on tothom pot veure les actuacions dels seus companys i companyes.

Estem molt contents i satisfets de les actuacions que han elaborat i des d’aquí us volem felicitar!

Meritxell (música) – Marc i Pep (educació física).