Composem cançons en època de pandèmia.

Els nois i noies de cicle superior vam composar al primer trimestre unes cançons sobre el coronavirus. Volíem expressar els nostres sentiments, sensacions, desitjos, vivències,… També com la pandèmia i les normes per evitar contagis ens condicionaven la vida a l’escola. A més a més, les cançons ens servien per prendre’ns la situació amb bon humor i esperança, contents d’haver pogut començar el curs, però amb el neguit de no saber com acabaria.
Aquest segon trimestre les hem enregistrat per compartir-les amb tota la comunitat educativa.
Ens agradaria molt que les escoltéssiu, i que serveixin també per donar molts ànims i desitjar salut per a tothom!

5A 5B 5C 5D 5E 6A 6B 6C 6D
Lletra Lletra Lletra Lletra Lletra Lletra Lletra Lletra Lletra