BENVINGUTS A UNA ESCOLA VERDA !!

Ens agradaria compartir una excel·lent notícia: hem guanyat el reconeixement d’ESCOLA VERDA.

“…Us volem donar la benvinguda oficial a la Xarxa d’Escoles Verdes. Un cop finalitzada la formació inicial de dos cursos, aquesta tardor rebreu el Distintiu que acredita que formeu part de la Xarxa d’Escoles Verdes.

Com sabeu, això no és el final d’una etapa sinó el reconeixement als centres que aposteu per fer de l’educació per a la sostenibilitat el pal de paller del projecte educatiu del vostre centre i que assumiu un compromís de millora continua implicant-vos activament en la xarxa a la qual ara us integreu….”