#AQUÍPROUBULLYING

Com ja sabeu, l’equip del Guillem treballem per una escola lliure de bullying i per aquest motiu participem  en el Programa Contra el Bullying a les escoles de la Fundació Barça (podeu trobar més informació a l’apartat  #aquiproubullying).

El programa ofereix tot un seguit de formacions adreçades a tots els membres de la comunitat educativa (personal de l’escola, alumnat i famílies).

La propera sessió “Ciberbullying i altres formes de violència contra la infància” serà el proper dijous 17 de desembre i està adreçada també a vosaltres, les famílies.

A la sessió gaudirem dels experts:

• Sra. Irene Montiel: Professora i investigadores de la UNIR, Grup de Ciberpsicologia.
  • Dr. Juan Calmaestra: Doctor  en psicologia i educació de la Universitat de Còrdova. Grup d’investigació LAECOVI.
  • Sr. Anna Plans: Presidenta de l’Assoc. Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya. Activista pro drets dels Infants.

Horari

• Dijous, 17 de desembre
  •  18:30h – 20:00h

El Live Talk serà en castellà i adreçat a qualsevol professional vinculat a la infància (docents, entrenadors/es, educadors, monitors/es…) i famílies.

Us hi esperem!

Sol·licitar aquí accés a la sessió

L’equip del Guillem

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *