V TROBADA ESCOLAR D’ESCACS A REUS

El passat 23 de maig, els alumnes de 3r, van anar a l’Escola La Vitxeta, juntament amb altres escoles de Reus i el Baix Camp, per participar a la V Trobada escolar d’escacs. La nostra escola està implicada en el projecte “Escacs a l’escola”. Fins fa dos cursos es feia conjuntament amb les escoles del Tarragonès, però degut al gran número d’alumnes es va haver de fer per separat.

L’Escola General Prim ha participat amb les escoles Marià Fortuny, Montsant, La Vitxeta, Josep Fusté (Alforja), Josep Maria Soler i Gené (Montbrió) i el col·legi Sant Rafael (La Selva de Camp). La trobada va servir per poder practicar aquest esport i conèixer companys i companyes d’altres escoles.

Aquí teniu les fotos: