L’ALZHEIMER EXPLICAT A TRAVÉS DEL TEATRE

Fa uns mesos, els alumnes de 6è van anar a obsequiar als pacients de l’Associació d’Alzheimer de Reus amb una batucada que ja havien fet a l’escola per Carnaval. Doncs bé, com a agraïment per la visita, uns membres molt artistes de l’Associació, van venir recentment a l’escola per a fer-nos un taller una mica diferent per tal que l’alumnat conegués què és l’Alzheimer i com actua en el nostre cervell.

Els dos membres de l’Associació van preparar una obra de teatre, molt entretinguda i molt pedagògica, on d’una manera molt clara s’anaven desgranant conceptes clau de l’Alzheimer.

L’alumnat s’ho va passar d’allò més bé i es va conscienciar de la importància d’atendre, tenir cura i comprendre a la nostra gent gran per a que tinguin una millor vellesa.

Aquí teniu les fotos:

Aquesta activitat pretén:

– Que l’alumnat, d’una forma natural i lúdica, sigui capaç d’apropar-se a la tercera edat.

– Que l’alumnat a través de la informació preventiva sigui capaç d’anar assimilant el deteriorament físic i cognitiu que es presenta en un ampli sector de les persones grans.

– Que siguin capaços d’apreciar la importància de l’experiència i dels valors de que són portadors les persones grans.

– Que l’alumnat sigui capaç d’apreciar la importància de l’entorn familiar per a les persones grans i, especialment, en les persones que pateixen la malaltia de l’Alzheimer.